Para ver la fotografía AMPLIADA, (merece la pena), clicar encima de la imagen. Deseo que sean de vuestro agrado.
Joan, veig que et continues dedicant als efectes del Canvi climàtic... molt bones les de les onades!!...RR
Joan, veig que et continues dedicant als efectes del Canvi climàtic... molt bones les de les onades!!...RR
ResponderEliminar